فهرست بستن

مهارت های پر طرفدار 2022

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که مهارت های پرطرفدار هر سال را دنبال می کنید و نگاهی به نیاز جهانی مهارت و توانمندی های گوناگون دارید مطالعه ی این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

1- کدنویسی : با پیشرفت تکنولوژی و توسعه هوش مصنوعی در زمینه های مختلف مهارت کدنویسی به یک مهارت پر طرفدار تبدیل شده است.

2-ویرایش ویدئو: استقبال خوب از آموزش های افلاین و ویدئویی باعث تمایل مدرسان به تولید این دست آموزش ها شده و مهارت ویرایش ویدئو مخاطبان بسیاری را به خود اختصاص داده است.

3-کوچینگ: برای رشد و توسعه فردی مهارت کوچینگ از عوامل بسیار تاثیرگذار است و کوچینگ در سال 2022 به یک توانمندی پرطرفدار تبدیل شده است.

4-طراحی UI / UX : توسعه اپلیکیشن های خدماتی و آسان سازی کارها به وسیله آنان فرصت خوبی برای فعالان این حوزه شده تا برای طراحی چشم نوازتر و حرفه ای تر به رقابت بپردازند و این مهارت پولساز علاقه مندان زیادی را به سمت این بازار کشانده است.

5-دیجیتال مارکتینگ: توسعه تجارت جهانی آنلاین و ارتباطات بین المللی در کنار رشد توانمندی های نرم افزاری افراد باعث رشد بیزینس های انلاین شده و این مهارت اخیرا جزو مهارت های پردرامد و پرمخاطب شمرده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *