فهرست بستن

محافظت از مغز

مغز انسان مانند یک ابرکامپیوتر در نظر گرفته می شود و همواره تحقیقات گوناگونی برای شناسایی بهتر ابعاد مختلف این مرکز فرماندهی بدن انسان، و راه های حفاظت از آن اجرا می شود. در ادامه ی این مطلب به برخی جنبه های تشابه و روش های محافظت از مغز اشاره شده است.

مغز انسان به مثابه ابر کامپیوتر

اگر مغز را به عنوان یک کامپیوتر در نظر بگیریم این گامپیوتر نیاز به بروزرسانی نرم افزاری دارد، موارد زیر به عنوان روش هایی برای این به روز رسانی معرفی می گردد: مطالعه کتاب، استفاده از مطالب علمی در زندگی، بهره مندی از تجربیات گوناگون، مواردیست که می تواند باعث به روز رسانی و کارآیی بهتر این کامپیوتر انسانی بشود.

برای هر کامپیوتری نیاز به اقدامات حفاظت از باتری وجود دارد مغز انسان نیز برای داشتن انرژی و حفظ آن نیاز به اقدامات حاصی دارد که شامل: خواب کافی، استفاده از طبیعت و انرژی های طبیعی، تفریحات دوره ای و دوری از تکنولوژی های دیجیتالی می شود.

برای پاکسازی حافظه کامپیوتر از نرم افزارهای ویروس کش و پاک کردن اطلاعات اضافی استفاده کی کنیم برای مغز انسان نیز لازم است تا کارهایی انجام دهیم که پاکسازی دوره ای صورت بگیرد. این اقدام را از طریق فعالیتهای زیر انجام دهید: مدیتیشن، صحبت با ضمیرناخودآگاه و کنار آمدن با موضوعات نامطلوب، دوری از افرادی که انرژی های منفی به ما تزریق کرده اند و ثبت و مرور خاطرات و عبور از آن.

برای سلامت مغز خود ارزش قائل شوید و با این ابرکامپیوتر پیشرفته را دقت و حساسیت برخورد و رفتار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *